Історії успіху
Професійний трамплін
Конкурс Verallia Design Awards це :
- Оцінка Вашого резюме;
- Можливість побачити Ваш проект на ринку
Доказом цього є фото пляшок “Serac” та “Soirée à rosé”, які бути реалізовані, після того як клієнти їх помітили!
Дізнайтесь історї наших двох “пляшок-зірок”
My creation process
Пляшка "Serac" Леслі Дабілн, попередньо студентка останнього курсу школи Pivaut, факультету дизайну інтер`єрів та переможець Verallia Design Awards 2016 в категорії Вино, була обрана винним дистриб'ютором Maison Du Sud для маркетингу їх вина JeanJean. Пляшка "Serac" сьогодні доступна в супермаркетах.
See portfolio“Цей конкурс був надзвичайним досвідом, з конкретним проектом для реалізації. Я змогла відкрити скло та збагатити свої знання по роботі з ним. Побачити як мій проект переміг дало мені багато надії на майбутнє. Навіть після повідомлення про реалізацію проекту, я все ще не може повірити в це! “
My creation process
Перший приз конкурсу у 2010 році, пляшка Мілітіни Курвуазье “Soirée à rosé” – на той час студентки Бульської школи – була реалізована з 2013 року Жераром Бертраном під назвою Côte des Roses for AOP languedoc. Дно пляшки вирізблене у формі троянди - це успіх у Франції та США і зараз навіть адамтоване у магнум форматі.
" Тема "Створи зміни" за допомогою скляної пляшки мене зацікавила, і саме відвідуючи підприємство я знайшла натхнення. Було чудово і дуже вражаюче відкрити процес промислового виготовлення скла! Дні праці були нагороджені головним призом, я не вірила! Тоді я змігла стежити за створенням прототипів в реальності, це було чудово!"