Правила конкурсу

Verallia Design Awards 2021

 ПРАВИЛА КОНКУРСУ

 Verallia третій за величиною в світі виробник скляної тари для напоїв та харчових продуктів. Verallia розробляє і виробляє скляне пакування, яке є безпечним для навколишнього середовища, а також підлягає безкінечній вторинній переробці, та доповнює свій вміст, зберігаючи якість продуктів харчування та добробут споживачів.

В Україні  Verallia є передовим виробником на ринку пляшок для спиртних напоїв та банок для харчових продуктів. Виробничі потужності в Зорі, Рівненська область разом з підрозділом Verallia Polska пропонує індивідуальний дизайн тари та декорацію на замовлення.

Поєднуючи творчість та автентичність, скло приносить красу у кожен прожитий день. За тисячі років воно сформувало унікальний емоційний зв’язок зі споживачами, зв’язок, який сьогодні відновлюється в ланцюжку переробки та його екологічних переваг..

Філософія та тема конкурсу

Кожен кандидат повинен представити скляну пляшку або банку, максимально використовуючи можливості дизайну скла як матеріалу.

 Тема конкурсу 2021 року

 ІНДИВІДУАЛЬНА, ЗРУЧНА СКЛЯНА УПАКОВКА

 Verallia Україна запускає свій дизайнерський конкурс, і запрошує молодих українських студентів спробувати уявити скляну пляшку, яку б вони хотіли купити. Цільовою аудиторією можуть бути будь-які типи ринку (спиртні напої, вина, ігристі вина, безалкогольні напої).  Журі, яке складається з експертів, звертатиме увагу на естетичне оформлення, інновації  та промислову здійсненність проекту.

 Презентація конкурсу

 Конкурс відкритий для студентів, що навчаються за спеціальністю «дизайн»,  «маркетинг» або для тих, хто має пропозиції навчання на наступний академічний рік, а також для студентів, які нещодавно (1,2 або 3 роки тому) закінчили навчальні заклади за даними спеціальностями. Участь студентів інших спеціальностей, пов’язаних з виробництвом алкогольних напоїв та продуктів харчування, не забороняється, однак компанія Verallia не проводитиме додаткових навчать, трейнінгів в сфері дизайну.

 Учасники можуть реєструватися он-лайн на веб-сайті конкурсу за посиланням: https://design.awards.verallia.ua/uk/ 

Дата закриття подачі заявок 15 червня 2021

Головний конкурс включає дві категорії:

  • Продукти харчування
  • Міцний алкоголь

Кожен кандидат має можливість брати участь у двох обраних категоріях. У такому разі подається одна заявка.

Заявка

Кожна заявка складатиметься з двох частин:

  1. Дві сторінки короткого викладу проекту в горизонтальному pdf форматі (одна титульна сторінка та зворотна), де повинна міститися наступна інформація про проект:
  • Запропонований концепт і яким чином він відповідає очікуванням цільового ринку.
  • Специфіка проекту (естетичну цінність, практичність і т.д.)
  • Зображення пляшки або банки (3D-зображення або ескіз)
  • Технічний креслення, що показує основні розміри

Журі складатиме список претендентів  на підставі цього документа. Розмір файлу даного документа не повинно перевищувати 10 Мб.

Повний файл заявки

Кожна заявка повинна містити дизайн скляної пляшки або банки, який присвячений темі “Індивідуальна, зручна скляна упаковка”. Розмір файлу не повинен перевищувати 30 Мб.

Компоненти інновації та розробки можуть включати (але не обмежуються) наприклад:

  • Розмір пляшки або банки
  • Зовнішній вигляд пляшки або банки (її колір, зовнішній вигляд матеріалу, оздоблення, тощо)
  • Ергономічність пляшки або банки
  • Призначення пляшки або банки (використання її в нових сферах та на нових ринках)

За мінімальними вимогами, кожна заявка повинна включати ескіз / зображення і технічне креслення проекту, які супроводжуються коротким описом презентації  проекту, де по можливості описані:

  • Додаткові переваги, які надає ця пляшка чи банка (естетичні, ергономічні, матеріально-технічні і т.д.)
  • “Момент” споживання
  • Цільові ринок(-ки) на які спрямований проект
  • Оцінка промислової здійсненності
  • Загалом, будь-яка інформація яка дозволить журі глибше познайомитися з проектом
  1. Крім того учасники матимуть можливість подати 1 головне зображення і до 4-х додаткових (в PNG, JPEG, JPG, GIF форматах). Зображення повинні бути у горизонтальному форматі не більше ніж 1024 х 768 пікселів.

Учасники повинні пересвідчитися, що головне зображення представляє їхній проект найкращим чином.

Учасники повинні перевірити самостійно чи раніше на конкурс не подавалися ідентичні або схожі до їхнього проекту дизайни. Якщо така проблема існує, учасник повинен надати обґрунтування того, що його проект істотно та достатньо відрізняється від існуючих дизайнів, щоб уникнути будь-яких ризиків або несправедливої конкуренції.

Подібність з існуючими дизайнами

Кандидат може скасувати свою заявку у будь-який момент під час конкурсу. Вони мають повідомити їхній навчальний заклад про відкликання заявки якнайшвидше.

Відповідальність організатора

Секретаріат конкурсу відповідає за переміщення та зберігання матеріалів, виставляння робіт і організацію церемонії вручення нагород. Він не несе відповідальність за будь-які втрати або пошкодження матеріалів.

Склад журі

Склад журі конкурсу відображає встановлений багатовимірний підхід. Журі складається щонайменше з:

  • Одного дизайнера
  • Одного журналіста в області пакувань
  • Одного або кількох замовників компанії Verallia
  • Одного або двох співробітників компанії Verallia (член науково-дослідного відділу та менеджер з маркетингу / продажу)

До складу журі, можуть бути включені один або кілька додаткових членів, чий професійний досвід забезпечує їхню компетентність в областях дизайну і/або упаковки.

Календар

  • Відкриття реєстрації: 10 Грудень 2020
  • Закриття реєстрації: 15 червня 2021
  • Подача проектів: 30 березня – 15 липня 2021
  • Вручення призів: вересень 2021

Короткий список кандидатів визначить перший склад журі, який складатиметься зі спеціалістів в галузі маркетингу, виробництва, дизайну, продажів а також з офісних працівників, потім проекти кандидатів будуть представлені на он-лайн голосуванні, яке згодом завершиться останнім етапом – зустріч з експертами в галузі продуктів харчування та напоїв, які оберуть призерів.

Представлені матеріали будуть оцінюватися за наступними критеріями (список не є повним; представлений виключно для ознайомлення):

  • Додаткові переваги для різних користувачів пляшки чи банки
  • Естетичне втілення матеріалу
  • Чи підкреслює дизайн вміст пляшки чи банки
  • Новостворені перспективи для матеріалу (проект дозволяє залучати нові сегменти ринку)
  • Оцінка журі промислової здійсненності проекту і/або його життєздатності.

Використання конкурсу в рекламних цілях

Участь у конкурсі передбачає згоду учасників на публічне висвітлення їхніх робіт, імен та інформації наданої ними під час реєстрації.

Учасники дають дозвіл організаторам використовувати їхні імена та проекти для реклами, стимулювання продажів, або з метою висвітлення у національній пресі для підтримки зв’язків з громадськістю.

Конфіденційність

Кандидати зобов’язуються не розголошувати інформацію, яка зазначена як конфіденційна, навіть після закінчення конкурсу за будь-яких причин.

Зобов’язання щодо конфіденційності вступить в силу по закінченню конкурсу і триватиме доти, доки вся конфіденційна інформація не буде висвітлена публічно, але не через кандидатів.

Протягом всього періоду проведення конкурсу, кандидати погоджуються не розкривати свої проекти, і не дозволяти їм бути розкритими, без попередньої письмової згоди від компанії Verallia.

Сторони недвозначно погоджуються, що правило конфіденційності не поширюється на інформування навчального закладу кандидата про стан їхнього проекту, та безпосередньо в контексті презентацій освітнього характеру в їх навчальному закладі.

Кандидати, чиї проекти будуть нагороджені, повинні зберігати свій проект конфіденційним і можуть обмінюватися даними стосовно нього виключно з дозволу компанії Verallia.

  • “Продукти харчування ” 1 місце – 10 000 грн
  • “Міцний алокголь” 1 місце – 10 000 грн

Кожен призовий фонд відповідає одній нагороді за проект. В результаті, якщо команда складається з декількох учасників, призовий фонд залишається таким самим, а учасники самі вирішують як розділити його між собою.

Якщо припустити, що проект, який переміг, був розроблений декількома учасниками, приз буде вручений представнику команди, який потім буде відповідальний за його розподіл між членами команди.

Компанія Verallia не несе відповідальності за будь-які суперечки між членами команди.

Церемонія нагородження

Призи будуть вручені на заході, організованому у Києві у вересні 2021 року. Кандидати погоджуються відвідати церемонію нагородження, якщо вони є призерами.

Водночас, їм буде повідомлено місце, дата та час події під час якої журі обере заявки, за які будуть врученні призи.

Конкурсанти зобов’язані взяти участь у події, про яку їм буде повідомлено заздалегідь, або прислати свого представника.

Грошові винагороди будуть виплачені виключно у формі чека. Призер не може вимагати оплати у будь-якій іншій формі.

Відповідно до положень Правил змагань, учасники, незалежно від того, вибороли вони якусь нагороду чи ні, зберігають право інтелектуальної власності на проекти, розроблені в рамках конкурсу.

Проте, компанія Verallia може бути зацікавлена в придбанні авторських прав, що належать учасникам, які стосуються розробок, розроблених в рамках конкурсу, незалежно від того, вибороли ці розробки призові місця чи ні.

У цьому випадку компанія Verallia зв’яжеться із зацікавленими учасниками, щоб обговорити законну передачу прав на матеріали.

Компанія Verallia бажає вказати умови будь-якої потенційної передачі інтелектуальних прав:

– Права будуть передані у користування на території усіх країн і протягом дії всього терміну охорони прав інтелектуальної власності.

 – Відшкодування за передачу прав інтелектуальної власності буде відбуватись в індивідуальному порядку. Сума відшкодування буде визначена з урахуванням зокрема оригінальності і новаторства проекту, а також складності його удосконалення.

У разі розвитку чи удосконалення проекту, компанія Verallia може запропонувати особам, які розробляли проект, долучитися до роботи на різних стадіях його удосконалення. Ми відчуваємо, що важливо нагадати дизайнерам, що проект неможливо розвинути виключно на основі елементів, представлених в рамках конкурсу. Аналіз, дослідження та і тестування є необхідними процесами для того, щоб пристосувати проект до виробничих потреб виготовлення скла.

Дизайнери, які не отримали нагороди у жодній номінації  від членів журі, або до яких компанія Verallia не звернулася за авторськими правами, компанія Verallia пропонує їм звернутися до третьої сторони – інших компанії, агенцій з дизайну, виробників склотари, тощо зі своїми розробками, оскільки учасники працювали над реальним втіленням проекту, з метою покращення свого проекту або обговорити умови з компанією Verallia, за якими вона, можливо, погодить допомогти втілити проект.

Безумовно, компанія Verallia зобов’язується дотримуватися найсуворішої конфіденційності щодо деталей таких потенційних проектів.

Загальні положення

Участь у цьому конкурсі означає повне прийняття учасником та навчальним закладом, де він навчається, без обмежень або застережень, усіх умов участі. Організатори залишають за собою право перервати, розширити, змінити або скасувати представлений конкурс залежно від обставин. Вони не можуть нести відповідальність у разі виникнення таких обставин.